2010. június 11., péntek

Akár rólam is....

"...azért vagyok itt, mert ide akartam jönni. Én választottam ezt a sorsot. A hullámvasút az én életem, az élet kemény és szédítő játék, az élet ejtőernyőzés, kockázatvállalás, esések és kelések sorozata, hegymászás, vágy, hogy fölérjünk a csúcsra, és csalódás és szenvedés, ha nem sikerül. Nem könnyű így, távol a családomtól, távol a hazámtól, ahol olyan nyelven beszélhetek amin ki tudom fejezni minden érzelmemet. De mától fogva, ha rám tör a rosszkedv, mindig a vidámparkra fogok gondolni.Ha egyszer arra ébrednék, hogy hullámvasúton ülök, vajon mit éreznék?
Hát igen. Az első gondolatom biztos az volna, hogy fogságba estem, és halála rémülnék minden kanyartól, hányingerem lenne, és ki akarnék szállni. De ha bízom abban, hogy minden kanyar a sorsom része, hogy Isten irányítja a gépezetet, akkor a rémálomból kaland lesz. Pontosan az lesz belőle, ami kezdettől fogva volt:hullámvasút, biztonságos játék, egy utazás, amely véget ér egyszer, de míg tart, addig késztet, hogy gyönyörködjek a tájban és sikoltozzak örömömben."

/Paulo Coelho: Tizenegy perc (részlet)/

2 megjegyzés:

lia80 írta...

Itt is Nagyon Boldog Születésnapot kívánunk Hugónak! SOk puszi♥

Greta írta...

Nagyon szepen koszonjuk! :)puszi